Το 12ο Θερινό Σχολείο Επιχειρηματικότητας | YES Program 2021 ολοκληρώθηκε με επιτυχία
84 μαθητές από 61 διαφορετικά Λύκεια απ’ όλη την Ελλάδα και την Κύπρο παρακολούθησαν για πρώτη φορά διαδικτυακά το 12ο Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (YES Program) που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 16/07/2021.
Παρά τις αντίξοες συνθήκες, για 12η συνεχή χρονιά, διεξήχθη με επιτυχία το Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας (YES Program) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για πρώτη φορά μέσω υβριδικού συστήματος με συμμετοχή δια ζώσης αλλά και μέσω διαδικτύου. Με στόχο την ανάδειξη της νεανικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, το σχολείο εκπαιδεύει τους μαθητές στη δόμηση επιχειρηματικού πλάνου και στα βήματα που απαιτούνται για την υλοποίηση μιας επιχειρηματικής ιδέας. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία στην οποία συμμετέχουν εθελοντικά καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και στελέχη επιχειρήσεων που διδάσκουν και παρουσιάζουν στο πρόγραμμα, υπό το συντονισμό του Κέντρου Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin).
Τη φετινή χρονιά παρακολούθησαν διαδικτυακά το πρόγραμμα συνολικά 84 μαθητές από 61 διαφορετικά σχολεία από όλη την Ελλάδα (27% εκτός Αττικής) και την Κύπρο.
Στις 8 ημέρες που διήρκησε το πρόγραμμα, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν διαλέξεις από καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στελέχη του Κέντρου Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin) και εξωτερικούς ομιλητές από τον επιχειρηματικό κόσμο και συμμετείχαν σε ανάλυση επιχειρηματικών ιδεών. Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές, δουλεύοντας σε ομάδες, επεξεργάζονταν καθημερινά το δικό τους επιχειρηματικό πλάνο. Τα τελικά επιχειρηματικά πλάνα παρουσιάστηκαν διαδικτυακά την Παρασκευή 16 Ιουλίου 2021, σε παρουσίαση την οποία παρακολούθησαν καθηγητές του Πανεπιστημίου, εκπρόσωποι εταιρειών και γονείς. Οι ιδέες και τα επιχειρηματικά σχέδια των μαθητών, παρά το μικρό χρονικό διάστημα που διατέθηκε για την επεξεργασία τους και τις όποιες τεχνικές δυσκολίες μπορεί να παρουσιάστηκαν λόγω της διαδικτυακής μορφής του προγράμματος, εντυπωσίασαν και έλαβαν πολύ θετικά σχόλια. Από τις δεκατρείς συμμετέχουσες ομάδες ξεχώρισαν οι ακόλουθες 3 επιχειρηματικές ιδέες τόσο για την καινοτομία τους, όσο και για τη δυνατότητα υλοποίησης της ιδέας και την παρουσίασή της: “DoNation”, “ECOPOINTS” και “Sandify”.
Με όλες τις παραπάνω δραστηριότητες, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να θέσουν σε εφαρμογή τις γνώσεις που έλαβαν, να καταλάβουν τις επαγγελματικές προοπτικές που τους ανοίγονται στους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους κλάδους της οικονομίας και να διερευνήσουν τις δυνατότητες που έχουν ως μελλοντικά στελέχη μιας επιχείρησης ή ως δημιουργοί μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Χορηγοί του Προγράμματος ήταν οι εταιρείες Μυτιληναίος, femtech health, ΑΒ Βασιλόπουλος, Ernst & Young, Phaistos Networks, Ε.Ι Παπαδόπουλος Α.Ε., terra creta και spitishop.gr, οι οποίες παρείχαν υποτροφίες στους μαθητές και τις μαθήτριες που το παρακολούθησαν.