3ος κύκλος για το Πρόγραμμα Ανοιχτής Καινοτομίας Ignite Ideas.
Το πρόγραμμα Ignite Ideas, μια πρωτοβουλία της Nestlé Ελλάς, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin), συνεχίζεται επιτυχώς για τρίτη χρονιά.
Φέτος, για πρώτη φορά, το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε έτοιμες επιχειρηματικές ομάδες, όσο και σε ατομικές συμμετοχές, με στόχο να αποκτήσουν επιχειρηματικές δεξιότητες και να αναπτύξουν μια λύση σε πραγματικό περιβάλλον. Η α’ φάση ξεκίνησε με την υποβολή προτάσεων για τους 3 θεματικούς άξονες του προγράμματος που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη:
α) Υπηρεσιών και μοντέλων προσέγγισης καταναλωτών και πελατών,
β) Εφαρμογών για την περιβαλλοντική εκπαίδευσή τους και
γ) Λύσεων για τη βελτιστοποίηση λήψης αποφάσεων μέσω της κατάλληλης επεξεργασίας δεδομένων.
Από τη φάση αυτή, δημιουργήθηκαν και προχώρησαν 9 startups και ερευνητικές ομάδες, καθώς και 11 νέες επιχειρηματικές ομάδες που διαμορφώθηκαν από μεμονωμένες συμμετοχές.
Στη διάρκεια της β’ φάσης, οι νέες επιχειρηματικές ομάδες παρακολούθησαν εκπαιδευτικά workshops εστιασμένα στους τρόπους ανάπτυξης επιχειρηματικού μοντέλου, που συντόνισαν στελέχη του Κέντρου ACEin, αλλά και σε θεματικές Marketing και Branding, που υποστήριξαν οι εταιρείες Google Hellas και McCann Athens. Την ίδια περίοδο, οι startups και οι ερευνητικές ομάδες δούλεψαν με στελέχη της Nestlé πάνω στον σχεδιασμό της επιχειρηματικής τους πρότασης με στόχο να ανταποκρίνεται σε πραγματικές ανάγκες και να οδηγηθεί σε πιλοτική εφαρμογή.
Στο κλείσιμο της β’ φάσης, όλες οι ομάδες παρουσίασαν τις τελικές τους προτάσεις στην επιτροπή αξιολόγησης. Οι startups που θα προχωρήσουν στην γ’ φάση είναι η Dataphoria, η οποία επαναπροσδιορίζει τη μετάβαση στην αειφορία, αξιοποιώντας δεδομένα, και η Petexplorer, η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα, που στόχο έχει να φέρει κοντά ιδιοκτήτες κατοικίδιων και επαγγελματίες κτηνιάτρους.
Οι νέες επιχειρηματικές ομάδες που συνεχίζουν το σχεδιασμό της πρότασής τους είναι η Bulk Green, που στοχεύει στην δημιουργία αυτόματου ηλεκτρικού dispenser, για πώληση προϊόντων καφέ Nescafé σε Super Market, η GreenD, η οποία προσφέρει μια εμπειρία τρισδιάστατης εκτύπωσης με την ανακύκλωση πλαστικού και η KitchenInn, που στοχεύει να συμβάλλει στην ενημέρωση των καταναλωτών για την ποιότητα και την ποσότητα των προϊόντων που έχουν στην τροφοθήκη τους.
Το φετινό πρόγραμμα υποστηρίζεται από τις εταιρείες Google Hellas, ΚΡΗΤΙΚΟΣ, McCann Athens, METRO και WEST, οι οποίες συμβάλλουν ουσιαστικά με τη διοργάνωση εκπαιδευτικών workshops.
Σχετικά με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας (ACEin) ΟΠΑ
Στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής για Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) δημιούργησε το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEIn), τη θερμοκοιτίδα του Πανεπιστημίου. Στόχος του Κέντρου ACEIn αποτελεί η υποστήριξη νέων επιχειρηματικών σχημάτων και ερευνητικών ομάδων στην ανάπτυξη και υλοποίηση των καινοτόμων επιχειρηματικών τους ιδεών. Μεταξύ άλλων παρέχει υπηρεσίες φιλοξενίας, εκπαίδευσης, υποστήριξης και δικτύωσης. Το Κέντρο βοηθάει τα επωφελούμενα επιχειρηματικά σχήματα να αναπτύξουν τις ιδέες τους και να προχωρήσουν από το στάδιο της ιδέας στο στάδιο της επιχειρηματικής υλοποίησης, αυξάνοντας παράλληλα τις πιθανότητες επιτυχίας μέσα από συνεχή αλληλεπίδραση με την αγορά. Επίσης, παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιχειρηματική αξιοποίηση ερευνητικών αποτελεσμάτων.
Για περισσότερες πληροφορίες για το ACEin
Μονάδα Μεταφοράς Τεχνολογίας, Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ACEin), ΟΠΑ
E-mail: acein@aueb.gr
Τηλ: 210 8203827 / 829
www.acein.aueb.gr
Σχετικά με τη Nestlé
Η Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων παγκοσμίως. Με παρουσία σε 187 χώρες σε όλο τον κόσμο και περισσότερους από 270.000 εργαζομένους, ο Όμιλος δεσμεύεται σε έναν σκοπό: να αναδεικνύει τη δύναμη της διατροφής, ενισχύοντας την ποιότητα ζωής για όλους, σήμερα και στο μέλλον. Η Nestlé προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για τους ανθρώπους και τα κατοικίδια τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Οι περισσότερες από 2.000 μάρκες της περιλαμβάνουν από προϊόντα με παγκόσμια αναγνώριση όπως ο Nescafé ή η Nespresso μέχρι αγαπημένες τοπικές μάρκες, όπως ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος και το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή.