Το πρόγραμμα

Σύντομη Περιγραφή

Το Retail 4.0, για μέλη του ECR, αποτελεί ένα πρόγραμμα ολοκληρωμένης εκπαίδευσης για τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο. Βασικός του στόχος είναι να δώσει απαντήσεις σε προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τόσο οι λιανέμποροι, όσο και οι προμηθευτές. Σε συνεργασία με το ECR Ελλάδος, δημιουργήθηκε μια πλήρης σειρά σεμιναρίων, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εξ’ αποστάσεως ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου να δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα τους καθώς και να τους παρέχουν τη δυνατότητα εκμάθησης εργαλείων που θα τους βοηθήσουν να οδηγήσουν την επιχείρηση τους στην ανάπτυξη και την επόμενη ημέρα.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο
  • Στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται σε τμήματα διοίκησης, μάρκετινγκ και ψηφιακού μετασχηματισμού
  •  Άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να εργαστούν στον χώρο του λιανεμπορίου
  • Σύμβουλοι επιχειρήσεων 

Μαθησιακοί Στόχοι

  • Κατανόηση Ψηφιακού χώρου επιχειρείν & λιανεμπορίου
  •  Εκμάθηση εργαλείων μεταστροφής επιχείρησης σε ψηφιακή
  • Κατανόηση νομοθεσιακών αλλαγών και επηροής τους στη “πράσινη” κατεύθυνση των επιχειρήσεων
  • Κατανόηση σημασίας αντλούμενων καταναλωτικών δεδομένων και ένταξης στη στρατηγική

Θεματικές Ενότητες

  • Shopper Insights & Category Growth
  •  Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Πολυκαναλικό Εμπόριο
  • Circular Economy & Environmental Sustainability
  • Ηλεκτρονικό Επιχειρείν & Logistics

Κόστος & Αποπληρωμή

  • Γενικό κόστος/θεματική ενότητα:190€ 
  •  Μέλη ECR/θεματική ενότητα:130€
  • Άνεργοι/θεματική ενότητα:130€

Θεματικές Ενότητες

Omnichannel Retailing & Digital Transformation

Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών - Fast Moving Consumer Goods (FM CG) στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.

 

Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κατανοήσουν τη σημασία του digital transformation για τις επιχειρήσεις, τα εργαλεία με τα οποία μπορούν να το επιτύχουν καθώς και την συμβολή του omnichannel στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

 

Με ένα μείγμα από σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση οι συμμετέχοντες θα περιηγηθούν σε ένα σύντομο ταξίδι στον κόσμο του ψηφιακού μετασχηματισμού και του πολυκαναλικού εμπορίου

Σε στελέχη των FM CG επιχειρήσεων ή/και μελών του ECR Hellas, με εργασιακή εμπειρία στον κλάδο, καθώς και σε ανέργους που επιυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στο συγκεκριμένο κλάδο.

Καθ. Γιώργος Δουκίδης ΟΠΑ
Γιολάντα Εφροσυνίδου - Διευθύντρια Omnichannel Marketing, METRO ΑΒΕΕ
Στέλιος Ηλιάκης - CEO, SLEED
Βελισάριος Κόπανος - Business Analytics Manage,r NESTLÉ HELLAS
Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager, NESTLÉ HELLAS
Ευτυχία Μπάκα – eCommerce Manager, NESTLÉ HELLAS
Σπύρος Μυλωνάς - Founder, ΚΡΑΤΑΙΟΝ CONSULTING
Γιάννης Παπίδης - Chief Technology & Business Change Office,r DIXONS SOUTH-EAST EUROPE
Kατερίνα Πραματάρη - Αν. Καθηγήτρια, ELTRUN/ΟΠΑ
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη - eCommerce Coordinator, ELTRUN/ΟΠΑ

2 & 9 Απριλίου 2021

Shopper Insights & Category Growth

TBA

TBA

TBA

TBA

Circular Economy & Environmental Sustainability

TBA

TBA

TBA

TBA

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν & Logistics

TBA

TBA

TBA

TBA

Είσοδος στο μάθημα