Το Retail 4.0 A glimpse to Retail Future, για μέλη του ECR, αποτελεί ένα πρόγραμμα ολοκληρωμένης εκπαίδευσης για τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στο κλάδο των FMCGs . Βασικός του στόχος είναι να δώσει απαντήσεις σε προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τόσο οι λιανέμποροι, όσο και οι προμηθευτές. Σε συνεργασία με το ECR Ελλάδος, δημιουργήθηκε μια πλήρης σειρά σεμιναρίων, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εξ’ αποστάσεως ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου να δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα τους καθώς και να τους παρέχουν τη δυνατότητα εκμάθησης εργαλείων που θα τους βοηθήσουν να οδηγήσουν την επιχείρηση τους στην ανάπτυξη και την επόμενη ημέρα.
Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κατανοήσουν τη σημασία του digital transformation για τις επιχειρήσεις, τα εργαλεία με τα οποία μπορούν να το επιτύχουν καθώς και την συμβολή του omnichannel στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Με ένα μείγμα από σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση οι συμμετέχοντες θα περιηγηθούν σε ένα σύντομο ταξίδι στον κόσμο του ψηφιακού μετασχηματισμού και του πολυκαναλικού εμπορίου
Σε στελέχη των FM CG επιχειρήσεων ή/και μελών του ECR Hellas, με εργασιακή εμπειρία στον κλάδο, καθώς και σε ανέργους που επιυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στο συγκεκριμένο κλάδο.
Καθ. Γιώργος Δουκίδης ΟΠΑ
Γιολάντα Εφροσυνίδου – Διευθύντρια Omnichannel Marketing, METRO ΑΒΕΕ
Στέλιος Ηλιάκης – CEO, SLEED
Βελισάριος Κόπανος – Business Analytics Manage,r NESTLÉ HELLAS
Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager, NESTLÉ HELLAS
Ευτυχία Μπάκα – eCommerce Manager, NESTLÉ HELLAS
Σπύρος Μυλωνάς – Founder, ΚΡΑΤΑΙΟΝ CONSULTING
Γιάννης Παπίδης – Chief Technology & Business Change Office,r DIXONS SOUTH-EAST EUROPE
Kατερίνα Πραματάρη – Αν. Καθηγήτρια, ELTRUN/ΟΠΑ
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη – eCommerce Coordinator, ELTRUN/ΟΠΑ
10 & 17 Ιουνίου 2021
Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν τα παρακάτω:
– Consumer Insights: Σε αυτή την ενότητα, θα παρουσιαστούν αποτελέσματα ερευνών και εργαλεία τόσο από τον ακαδημαϊκό χώρο όσο κι από διακεκριμένες εταιρείες του χώρου
– Category Management Growth: Στην ενότητα αυτή, θα παρουσιαστεί ο οδηγός μεθοδολογίας Category Growth Management όπως αναπτύχθηκε από την αντίστοιχη ομάδα εργασίας του ECR Hellas
– Retail case studies: Στην ενότητα αυτή, θα παρουσιαστούν case studies που έχουν υλοποιηθεί στην ελληνική αγορά και συμπεριλαμβάνονται στον οδηγό του ECR Community: Category Management, Yesterday, Today & Tomorrow
Σε στελέχη των FM CG επιχειρήσεων και μελών του ECR Hellas, με εργασιακή εμπειρία στον κλάδο.
Δρ. Άρης Θεοτόκης, Leeds University
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη – eCommerce Coordinator, ELTRUN/ΟΠΑ
Δήμητρα Κατσίπη, Sales Director IRI
Γιάννης Λαβδιώτης, Γενικός Διευθυντής Exceed Consulting
Κωστής Χλουβεράκης – Επικεφαλής Digital Deloitte
Γιώργος Βλαστός, Senior Category Manager Mars Multisales SEE
Χρήστος Σόφης, eCommerce Manager Nestlé Hellas Single Member S.A.
Θεόδωρος Αθανασόπουλος, National Promotions Manager Coca Cola 3E
Βασίλης Παπακώστας, Senior Manager Consultant EY Ελλάδος
Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής ΙΕΛΚΑ
Κωνσταντίνα Παπαγιαννοπούλου, Customer Insights & Success Leader, Convert Group
Παύλος Έξαρχος, Senior Partner McKinsey
19 Ιανουαρίου 2022 | 16:00 – 19:00
26 Ιανουαρίου 2022 | 16:00 – 19:00
Σκοπός: Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος: Να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αντιληφθούν την έννοια της κυκλικής οικονομίας, τη σημασία της για το καταναλωτικό κοινό, καθώς και τα βήματα / ενέργειες τις οποίες θα πρέπει να κάνουν για να οργανώσουν ένα ολοκληρωμένο sustainability plan.
Στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε εταιρίες του κλάδου των FMCGs (λιανεμπόριο & προμηθευτές).
Στελέχη που εργάζονται σε τμήματα μάρκετιγκ, ψηφιακού μετασχηματισμού, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ESG
01 Ιουνίου 2022 | 16:00 – 19:00
08 Ιουνίου 2022 | 16:00 – 19:00
Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) συντελεί στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν τα παρακάτω:
Στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε εταιρίες του κλάδου των FMCGs (λιανεμπόριο & προμηθευτές). Στελέχη που εργάζονται στα τμήματα e-Commerce, εφοδιαστική αλυσίδα, operations και IT.
19 Οκτωβρίου 2022 | 16:00 – 19:00
26 Οκτωβρίου 2022 | 16:00 – 19:00