Το πρόγραμμα
Σύντομη Περιγραφή
Το Retail 4.0 A glimpse to Retail Future, για μέλη του ECR, αποτελεί ένα πρόγραμμα ολοκληρωμένης εκπαίδευσης για τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στο κλάδο των FMCGs . Βασικός του στόχος είναι να δώσει απαντήσεις σε προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τόσο οι λιανέμποροι, όσο και οι προμηθευτές. Σε συνεργασία με το ECR Ελλάδος, δημιουργήθηκε μια πλήρης σειρά σεμιναρίων, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εξ’ αποστάσεως ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου να δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα τους καθώς και να τους παρέχουν τη δυνατότητα εκμάθησης εργαλείων που θα τους βοηθήσουν να οδηγήσουν την επιχείρηση τους στην ανάπτυξη και την επόμενη ημέρα.
Σε ποιους απευθύνεται
- Στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο κλάδο των FMCGs
- Στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται σε τμήματα διοίκησης, μάρκετινγκ και ψηφιακού μετασχηματισμού
- Άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να εργαστούν στον χώρο του λιανεμπορίου
- Σύμβουλοι επιχειρήσεων
Μαθησιακοί Στόχοι
- Κατανόηση Ψηφιακού χώρου επιχειρείν & λιανεμπορίου
- Εκμάθηση εργαλείων μεταστροφής επιχείρησης σε ψηφιακή
- Κατανόηση νομοθεσιακών αλλαγών και επηροής τους στη “πράσινη” κατεύθυνση των επιχειρήσεων
- Κατανόηση σημασίας αντλούμενων καταναλωτικών δεδομένων και ένταξης στη στρατηγική
Θεματικές Ενότητες
- Shopper Insights & Category Growth
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Πολυκαναλικό Εμπόριο
- Circular Economy & Environmental Sustainability
- Ηλεκτρονικό Επιχειρείν & Logistics
Κόστος & Αποπληρωμή
- Μέλη ECR/θεματική ενότητα: 130€ ανά συμμετέχοντα
Θεματικές Ενότητες
Omnichannel Retailing & Digital Transformation
Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κατανοήσουν τη σημασία του digital transformation για τις επιχειρήσεις, τα εργαλεία με τα οποία μπορούν να το επιτύχουν καθώς και την συμβολή του omnichannel στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Με ένα μείγμα από σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση οι συμμετέχοντες θα περιηγηθούν σε ένα σύντομο ταξίδι στον κόσμο του ψηφιακού μετασχηματισμού και του πολυκαναλικού εμπορίου
Σε στελέχη των FM CG επιχειρήσεων ή/και μελών του ECR Hellas, με εργασιακή εμπειρία στον κλάδο, καθώς και σε ανέργους που επιυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στο συγκεκριμένο κλάδο.
Καθ. Γιώργος Δουκίδης ΟΠΑ
Γιολάντα Εφροσυνίδου – Διευθύντρια Omnichannel Marketing, METRO ΑΒΕΕ
Στέλιος Ηλιάκης – CEO, SLEED
Βελισάριος Κόπανος – Business Analytics Manage,r NESTLÉ HELLAS
Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager, NESTLÉ HELLAS
Ευτυχία Μπάκα – eCommerce Manager, NESTLÉ HELLAS
Σπύρος Μυλωνάς – Founder, ΚΡΑΤΑΙΟΝ CONSULTING
Γιάννης Παπίδης – Chief Technology & Business Change Office,r DIXONS SOUTH-EAST EUROPE
Kατερίνα Πραματάρη – Αν. Καθηγήτρια, ELTRUN/ΟΠΑ
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη – eCommerce Coordinator, ELTRUN/ΟΠΑ
10 & 17 Ιουνίου 2021
Shopper Insights & Category Growth
Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν τα παρακάτω:
– Consumer Insights: Σε αυτή την ενότητα, θα παρουσιαστούν αποτελέσματα ερευνών και εργαλεία τόσο από τον ακαδημαϊκό χώρο όσο κι από διακεκριμένες εταιρείες του χώρου
– Category Management Growth: Στην ενότητα αυτή, θα παρουσιαστεί ο οδηγός μεθοδολογίας Category Growth Management όπως αναπτύχθηκε από την αντίστοιχη ομάδα εργασίας του ECR Hellas
– Retail case studies: Στην ενότητα αυτή, θα παρουσιαστούν case studies που έχουν υλοποιηθεί στην ελληνική αγορά και συμπεριλαμβάνονται στον οδηγό του ECR Community: Category Management, Yesterday, Today & Tomorrow
Σε στελέχη των FM CG επιχειρήσεων και μελών του ECR Hellas, με εργασιακή εμπειρία στον κλάδο.
Δρ. Άρης Θεοτόκης, Leeds University
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη – eCommerce Coordinator, ELTRUN/ΟΠΑ
Δήμητρα Κατσίπη, Sales Director IRI
Γιάννης Λαβδιώτης, Γενικός Διευθυντής Exceed Consulting
Κωστής Χλουβεράκης – Επικεφαλής Digital Deloitte
Γιώργος Βλαστός, Senior Category Manager Mars Multisales SEE
Χρήστος Σόφης, eCommerce Manager Nestlé Hellas Single Member S.A.
Θεόδωρος Αθανασόπουλος, National Promotions Manager Coca Cola 3E
Βασίλης Παπακώστας, Senior Manager Consultant EY Ελλάδος
Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής ΙΕΛΚΑ
Κωνσταντίνα Παπαγιαννοπούλου, Customer Insights & Success Leader, Convert Group
Παύλος Έξαρχος, Senior Partner McKinsey
19 Ιανουαρίου 2022 | 16:00 – 19:00
26 Ιανουαρίου 2022 | 16:00 – 19:00
Circular Economy & Environmental Sustainability
Σκοπός: Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος: Να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αντιληφθούν την έννοια της κυκλικής οικονομίας, τη σημασία της για το καταναλωτικό κοινό, καθώς και τα βήματα / ενέργειες τις οποίες θα πρέπει να κάνουν για να οργανώσουν ένα ολοκληρωμένο sustainability plan.
Στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε εταιρίες του κλάδου των FMCGs (λιανεμπόριο & προμηθευτές).
Στελέχη που εργάζονται σε τμήματα μάρκετιγκ, ψηφιακού μετασχηματισμού, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ESG
- Κατερίνα Πραματάρη, “Sustainability and innovation”, Scientific Coordinator, ACEin, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΟΠΑ
- Κωνσταντίνα Μπάτσαρη, “Unlocking ESG goals and capturing new growth opportunities”, Assistant Manager, Risk Advisory, Sustainability & Climate Services Deloitte
- Γιώργος Ηλιοπουλος, “Επιτυχημένο sustainability plan”, Managing Director – sustainability, ESG EXPERT AIPHORIA CONSULTING
- Γιώργος Παπαγεωργακόπουλος & Βασίλης Παπακώστας , “Εγγυοδοτικο σύστημα ανακύκλωσης (DRS), Founding Partner, Netrino & Senior Μanager, EY
- Ράνια Φιλιππακοπούλου, “Circular Economy & Environmental sustainability under the programme of “Doing good” from Henkel Laundry & Home Care division in Greece Marketing & Trade”, Marketing Director GR & CY, HENKEL Hellas AE
- Αντζελίνα Σαπουνάκη, “Η 18μηνη έρευνα για τη σπατάλη τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος”, Sustainable Retail Associate, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ
- Μιχάλης Τζαγκαράκης, “Η πρόκληση του μέλλοντος, σήμερα. Ένα επιτυχημένο παράδειγμα Κυκλικής οικονομίας στο λιανεμπόριο”, Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Marketing, Super Market Χαλκιαδάκης ΑΕ
- Ιωσήφ Αλεξανδρίδης, “How Nutrition meets Sustainability”, Dietician-Nutritionist Nutrition, Health & Wellness Manager, Nestle Hellas ΑΕ
- Γιάγκος Βαμβακάς, “Sustainability and ecommerce”,
Βαμβακάς Βιομηχανικός Εξοπλισμός (Vamvacas) - Δήμητρα Κατσίπη, “USA market : Sustainability Agenda”, Sales Director IRI
- Σταύρος Λουνής, “Sustainability & enviromental labeling”, Senior Researcher Eltrun ΟΠΑ
01 Ιουνίου 2022 | 16:00 – 19:00
08 Ιουνίου 2022 | 16:00 – 19:00
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν & Logistics
Η εκπαίδευση στελεχών του κλάδου των Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών – Fast Moving Consumer Goods (FM CG) συντελεί στην κατανόηση των τάσεων και προκλήσεων που αναδύονται κατά την προσαρμογή των επιχειρήσεων σε μία νέα ψηφιακή πραγματικότητα, με έναν ευέλικτο τρόπο παρακολούθησης και χωρίς μεγάλη χρονική δέσμευση.
Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και να κατανοήσουν τα παρακάτω:
- Τον τρόπο που λειτουργεί η εφοδιαστική αλυσίδα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Τάσεις και καλές πρακτικές στο πεδίο του e-supply
- Σχεδιασμός εφοδιαστικών αλυσίδων και διαδικασιών με τη χρήση νέων εργαλείων / τεχνολογιών
- Εναλλακτικοί τρόποι αποθήκευσης και διανομής για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Το last mile και το cross border ως βασικοί πυλώνες της αλυσίδας
Στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε εταιρίες του κλάδου των FMCGs (λιανεμπόριο & προμηθευτές). Στελέχη που εργάζονται στα τμήματα e-Commerce, εφοδιαστική αλυσίδα, operations και IT.
- Βασίλης Ζειμπέκης, Executive Advisor, OPTILOG Advisory Services, Πρόεδρος ΔΣ, Ελληνική Εταιρεία Logistics
- Ζήνα Μαυροειδή, CEO e–fresh.gr
- Φωτεινή Σκαπινάκη, Commercial Manager, Logika
- Αντώνης Πρέκας, Διευθυντής Αποθηκών,
METRO AEBE – Κώστας Φουρνιάδης,
Διευθυντής Διανομών, METRO AEBE - Κωνσταντίνος Χουλιάρας, Director of Operations, Skroutz Last Mile, Αγαμέμνωνας Παπάζογλου, Co-founder, Skroutz Last Mile
- Νίκος Βούλγαρης, Senior Manager – Supply
Chain & Operations
CESA Logistics & Fulfilment Knowledge Leader, ΕΥ - Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator, Πρόεδρος GR.EC.A ELTRUN/ΟΠΑ
- Δημήτρης Βελουδάκης, Customer Logistics
Manager GR/CY, Coca Cola 3E - Βασίλης Πυρομάλης, Head of Customer Supply Chain, Nestle Hellas
- Γιώργος Παπαδημητρίου, CEO KEYVOTO
19 Οκτωβρίου 2022 | 16:00 – 19:00
26 Οκτωβρίου 2022 | 16:00 – 19:00