500x500 C (4)

To Pitchtsor είναι μια καινοτόμα πλατφόρμα η οποία προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο χρηματοδότησης μέσω του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας τη δύναμη του πλήθους. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια καινοτόμα πλατφόρμα crowdfunding, η οποία αποσκοπεί να βοηθήσει νέους και νέες ή επιχειρηματίες, που διαθέτουν μια startup ή υφιστάμενη εταιρεία να αντλήσουν τα χρήματα που χρειάζονται.

Παράλληλα, το Pitchstor αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Network) αποκλειστικά για τον κόσμο του επιχειρειν. Πρόκειται με λίγα λόγια για ένα μοναδικό τόπο συνάντησης όπου ιδέες γεννιούνται, χρηματοδοτούνται από το κοινό (Crowd) και υλοποιούνται. Αμέσως μετά ή ταυτόχρονα το social media network βοηθά ώστε η ιδέα ή η επιχείρηση να βγει εκτός συνόρων να αποκτήσει πελάτες και συνεργασίες από όλον τον κόσμο.

Η ιδέα γεννήθηκε πριν από 2 περίπου χρόνια, όταν οι αδελφές Αγγελική και η Ρόζμαρι θέλησαν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση στην Ελλάδα. Η επιχειρηματική εκείνη ιδέα συνάντησε δύο βασικά εμπόδια: α. την έλλειψη χρηματοδότησης και β. την έλλειψη κοινωνικής δικτύωσης με επενδυτές που ίσως τους ενδιέφερε η ιδέα και ήθελαν να επενδύσουν. “Eτσι η Ρόζμαρι σκέφτηκε να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που θα έλυνε αυτά τα δύο προβλήματα και θα δημιουργούσε μια νέα digital economy όπου τα μέλη της θα είχαν τη δυνατότητα να συλλέξουν τα χρήματα που χρειάζονται με τη μορφή που τα χρειάζονται για να κάνουν τις ιδέες τους πραγματικότητα.

Το Pitchstor έχει λάβει βραβεία και διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό και έχει καταφέρει να φιλοξενεί χρήστες από Ευρώπη, Ασία και Αμερική.

Ποιές μορφές χρηματοδότησης προσφέρει η πλατφόρμα Pitchstor;

Το Pitchstor αυτή τη στιγμή προσφέρει δύο μοντέλα χρηματοδότησης. Το μοντέλο δωρεών (Donations),όπου ο δημιουργός μιας καμπάνιας μπορεί να αντλήσει χρηματοδότηση από το κοινό χωρίς να χρειάζεται να προσφέρει κάποιο αντάλλαγμα και το μοντέλο ανταπόδοσης (Rewards) όπου ο δημιουργός της καμπάνιας επιστρέφει στους υποστηρικτές κάποιο αντάλλαγμα το οποίο μπορεί να έχει συμβολικό χαρακτήρα ή ακόμη να είναι προ-πώληση του ίδιου του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

Πολύ σύντομα το Pitchstor θα παρέχει τη δυνατότητα άντλησης χρηματοδότησης από το κοινό με αντάλλαγμα εταιρικά μερίδια (equity crowdfunding). Έτσι, οποιοσδήποτε μικροεπενδυτής χρηματαδοτεί μια καμπάνια, θα λαμβάνει πίσω εταιρικά μερίδια τα οποία στο μέλλον θα του αποδίδουν συνεχόμενα κέρδη.

Γιατί να επιλέξει κάποιος το Pitchstor για να χρηματοδοτήσει την ιδέα του ή την επιχείρηση του;

Το Pitchstor παρέχει τον μοναδικό συνδυασμό χρηματοδότησης και δικτύωσης. Ας δούμε αναλυτικά όμως τα οφέλη που παρέχει η πλατφόρμα.

1. Η άντληση χρηματοδότησης εύκολα, γρήγορα από όπου κι αν βρίσκεσαι και με ότι μέσα κι αν διαθέτεις.

2. Η δημοσιότητα. Ο κόσμος μαθαίνει για σένα, αποκτάς ένα κοινό που σε ακλουθεί μέσω του Social Media που το Pitchtor παρέχει. Αυτό το κοινό είναι και οι πελάτες σου. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως η πλατφόρμα σου παρέχει εργαλεία που μπορούν να κάνουν viral την καμπάνια σου σε ελάχιστο χρόνο!

3. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να τεστάρεις το προϊόν σου στην αγορά. Αν η καμπάνια δεν πετύχει ίσως είναι ένας λόγος να κάνεις Pivot. To κοινωνικό δίκτυο του Pitchstor μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό μιας και οι δυνατότητες του είναι απεριόριστες.

4. Ξεκινώντας μια καμπάνια στο Pitchstor είναι η καλύτερη αφετηρία για να χρηματοδοτήσεις περαιτέρω την startup σου και ένα μοναδικό proof of concept το οποίο μπορεί να σου ανοίξει τις πόρτες για λήψη μεγαλύτερης χρηματοδότησης στο μέλλον. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της καμπάνιας σου, έχεις αποδείξει ότι μπορείς να τα καταφέρεις, έχεις λανσάρει το προϊόν σου στην αγορά και σε ακολουθούν ήδη χιλιάδες χρήστες μέσω του κοινωνικού δικτύου που προσφέρει το Pitchstor.

5. Η ομάδα του Pitchstor είναι πάντα διαθέσιμη να σε βοηθήσει να δημιουργήσεις την καμπάνια εκείνη που θα προσελκύσει τον κόσμο που χρειάζεσαι και να προσπαθήσουμε μαζί για την επιτυχία.

Το Pitchstor όμως χτίζεται καθημερινά και έτσι τα οφέλη ολοένα και αυξάνονται με στόχο να παρέχουμε το ιδανικότερο περιβάλλον για να έχουν την απήχηση που χρειάζονται οι καμπάνιες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Σε ποιούς απευθύνεται το Pitchstor;

To Pitchstor απευθύνεται στους δημιουργούς μιας ιδέας, σε startups,επιχειρηματίες, επενδυτές και σε όλους όσους ενδιαφέρονται για την επιχειρηματικότητα. Παράλληλα , οποιοσδήποτε απλός χρήστης που τον ενδιαφέρει το digital economy μπορεί να γίνει μέλος της πλατφόρμας και του κοινωνικού δικτύου, χωρίς απαραίτητα να απαιτείται να δημιουργήσει μια καμπάνια, όπως θα γινόταν μέλος σε ένα οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο.

Για να εγγραφείτε στο Pitchstor πατήστε εδώ.